لیگ قهرمانان اروپا؛

بانوی پیر به دنبال انتقام / جا مانده های جام جهانی به دنبال آبروداری

روز دوم از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار به پایان می رسد و تکلیف چند تیم حذف شده و صعود کرده به مراحل حذفی مشخص می شود.

گروه اول

بنفیکا پرتغال – زسکا مسکو
بازل سوئیس – منچستر یونایتد

تیم فوتبال منچستر یونایتد با هدایت مورینیو موفق شده در هفته چهارم این رقابت ها با کسب دوازدهمین امتیاز صعود خود به مرحله حذفی را جشن بگیرد. این در حالی رقم خورد که منچستر یونایتد مدتی بود که نتوانسته بود از مرحله گروهی بالا برود. با این حال آن ها امشب در یک بازی تشریفاتی میهمان بازل سوئیس هستند. این بازی اگرچه برای شیاطین سرخ از اهمیت خاصی نیست ولی بازلی ها امیدوارند با کسب یک پیروزی و شکست زسکا مسکو جایگاه امن تری برای خود ایجاد کنند.

تیم زسکا مسکو 6 امتیازی در دیگر دیدار این گروه به مصاف بنفیکا بدون امتیاز می رود. زسکا در صورت پیروزی باعث حذف نماینده پرتغال می شود و می تواند گام بلندی برای صعود بردارد.

گروه دوم

اندرلخت بلژیک – بایرن مونیخ
پاری سن ژرمن – سلتیک اسکاتلند

تیم فوتبال پاری سن ژرمن هم پیش از این توانسته بود با درخشش ستارگان خود صعود خود در هفته پنجم را قطعی کند. آن ها در این هفته میزبان سلتیکی هستند که در صورت شکست دیگر امیدی به صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان نخواهد داشت.
تیم فوتبال بایرن مونیخ هم در یک بازی دیگر میهمان اندرلخت بدون امتیاز است. باواریایی ها در صورت برد دربازی امشب می توانند صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کنند.

گروه سوم

قره باغ جمهوری آذربایجان – چلسی
اتلتیکو مادرید – آاس رم

تیم های فوتبال آاس رم و چلسی هر کدام شانس آن را دارند تا با پیروزی در بازی خود گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی بردارند. هم اکنون تیم فوتبال رم با 8 امتیاز صدر نشین این گروه است و پس از آن تیم فوتبال چلسی با 7 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

آبی پوشان لندن باید در یک بازی نسبتا آسان در باکو به مصاف قره باغ انتهای جدولی بروند و رمی ها هم باید در یک دیدار سخت و نفسگیر در مادیرد به مصاف اتلتیکو بروند. اتلتیکویی ها در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به بردی دست نیافته اند و امیدوارند با شکست رم ، 6 امتیازی شوند و امید های خود برای صعود به مرحله حذفی را همچنان زنده نگه دارند.

گروه چهارم

یوونتوس – بارسلونا
اسپورتینگ لیسبون – المپیاکوس یونان

گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در این هفته شاهد یکی از حساس ترین بازی های جام خواهد بود. بانوی پیر در یوونتوس آر ه نا میزبان بارسلونا است. بازی رفت دو تیم با برد 3 بر 0 بارسایی ها تمام شد. با این حال آن ها سال گذشته و در این ورزشگاه با 3 گل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب یوونتوس شدند و خاطره خوبی از این ورزشگاه ندارند . با این حال آن ها هم اکنون 10 امتیازی هستند و می توانندبا کسب یک برد خارج از خانه صعود خود را قطعی کنند. همچنین یوونتوسی ها هم می توانند با شکست بارسلونا 10 امتیازی شوند و امید های خود برای صدر نشینی در گروه را زنده نگه دارند.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم 4 امتیازی اسپورتینگ میزبان المپیاکوس 1 امتیازی است. نماینده پرتغال می تواند با یک برد همچنان امید هایش برای صعود مستقیم به مرحله بعد را زنده نگه دارد اما ممکن است با شکستش دیگر شانسی برای رسیدن به مرحله بالا تر را نداشته باشد.


انتهای پیام /


پیش بازی دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار