برقراری مسیر هوایی زاهدان - بیرجند و زاهدان - بندرعباس

مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: مسیرهای هوایی زاهدان - بیرجند و زاهدان - بندرعباس به برنامه پروازی فرودگاه بین المللی زاهدان افزوده شد.

برقراری مسیر هوایی زاهدان - بیرجند و زاهدان - بندرعباسحمیدرضا پارسا مسئول روابط عمومی فرودگاههای در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) 2 مسیر جدید از فرودگاه بین المللی زاهدان به شهرهای بندرعباس و بیرجند و یک پرواز دیگر به مقصد مشهد اضافه شد.

پارسا افزود: خطوط پروازی جدید ایران ایر به ترتیب در روزهای پنجشنبه در مسیر زاهدان - بیرجند - زاهدان با هواپیمای فوکر 100 و جمعه ها در مسیر بندر عباس - زاهدان - بندر عباس با هواپیمای ای تی آر انجام می شود.

وی گفت: همچنین دوشنبه ها مسیر پروازی زاهدان - مشهد - زاهدان نیز به برنامه پروازی فرودگاه بین المللی زاهدان اضافه شده است.

مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

پارسا گفت: بیش از 150 پرواز هر هفته از فرودگاههای زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار انجام می شود.

وی افزود:  100 پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می کنند که بیشتر این پروازها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.

سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.

انتهای پیام/ع

مسیر هوایی زاهدان به بیرجند و بندرعباس راه‌اندازی شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار