برگزاری ۲۷ یادواره شهدا در استان کردستان

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: تاکنون بیش از ۲۷ یادواره شهدا در استان کردستان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ؛حجت‌الاسلام حسن منتظری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ضمن تسلیت حادثه ناگوار زلزله کرمانشاه گفت: امیدواریم خداوند متعال به بازماندگان حادثه زلزله غرب کشور صبر عطا کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: باید همه دستگاه‌های دولتی برای برگزاری این کار قربی و الهی کمک کنند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و دبیر کنگره ۵۰ شهید روحانی استان کردستان بیان کرد: امیدواریم در سال ۹۷ کنگره ۵۴۰۰ شهید در استان کردستان برگزار شود و خوشبختانه سیاست‌ها و راهبرد‌ها این کنگره تعیین و مشخص شده است.

وی عنوان کرد: در ساختار این کنگره ۲۸ کمیته مسئولیت‌ها را بر عهده گرفته و در این خصوص جلسات بسیاری برگزار شده است.
منتظری با بیان اینکه "یادواره شهدای روحانی" پیش کنگره، کنگره ۵۴۰۰ شهید استان است، افزود: شهدای روحانی برای ترویج دین و رسالت محمدی و نجات انسان‌ها از خودخواهی و ذلالت تا پای جان ایستادند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۷ یادواره شهدا در استان برگزار شده افزود: پیگیری و جمع‌آوری آثار و اسناد شهدا، ساخت نماد شهدای روحانی، برگزاری یادواره‌های شهدای روحانی در روستا‌ها و شهرستان‌های مختلف و تجلیل از خانواده شهدا از اقدامات پیش‌رو و انجام شده کنگره است.

گفتنی است؛ کنگره ۵۰ شهید روحانی استان کردستان امروزسه شنبه (۳۰ آبان) با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران و مسئولان استان در سالن مرکز بزرگ اسلامی این شهر برگزار شد.


انتهای پیام/ ی

برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سال اینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.