موسوی لارگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

حضور شریعتمداری و کرباسیان در جلسه کمیسیون اقتصادی برای پاسخ به سوالات نمایندگان

عضو کمیسیون اقتصادی از حضور وزرای اقتصاد و صنعت در نشست امروز عصر این کمیسیون برای پاسخ به سوالات نمایندگان خبر داد.

حضور شریعتمداری و کرباسیان در جلسه کمیسیون اقتصادی برای پاسخ به سوالات نمایندگانسیدناصر موسوی لارگانی  عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: شریعتمداری وزیر صنعت و معدن و کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در این جلسه حضور یافتند.

 وی ادامه داد: پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی سوالی درباره شفاف‌سازی حساب‌های دولتی از شریعتمداری مطرح کرد که وزیر صنعت اعلام کرد که این شرکت‌های مربوطه در زیر مجموعه این وزارتخانه نیستند.

 نماینده مردم فلاورجان تصریح کرد: شریعتمداری بیان داشت که شرکت‌های این وزارتخانه بحث شفاف‌سازی حساب‌های خود را انجام داده‌اند لذا پور ابراهیمی درباره سوال خود از وزیر قانع شد.

عضو کمیسیون اقتصادی بیان داشت: بنده نیز سوالی را از کرباسیان درباره اجرایی نشدن ماده 20 قانون رفع موانع تولید داشتم که قرار شد این سوال در جلسات دیگر بررسی شود.

وی اظهار کرد: وزیر اقتصاد و دارایی مدعی اجرای این قانون بود در صورتی که مراجعان ما بارها اعلام کرده‌اند که بانک‌ها با تولیدکنندگان همراهی نمی کنند لذا در جلسه آینده با حضور تعدادی از تولید کنندگان و وزیر اقتصاد این موضوع بررسی می‌شود.

موسوی لارگانی تاکید کرد: بحرینی نماینده مشهد و کلات نیز دو سال از وزیر اقتصاد و دارایی در مورد موضوع ارز و نوسانات آن و همچنین مقابله و راهکارهای دولت برای شایعه‌های نوسانات اقتصادی در فضای مجازی بیان کرد.

نماینده مردم فلاورجان افزود: بحرینی نسبت به سوال اول قانع شد اما قرار شد سوال دوم با حضور وزیر اقتصاد و مسئولان بانک مرکزی بررسی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی همچنین با اشاره به سوال دیگری درباره عدم ارائه گزارش 6 ماهه دولت درباره قانون رفع موانع تولید گفت: وزیر اقتصاد اعلام کرد که آنها گزارش های خود را ارائه کرده‌اند اما متاسفانه دولت از سال 94 تا کنون هیچ گزارشی را به مجلس ارائه نکرده لذا قرار شد این موضوع هم در جلسات بعدی بررسی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، لارگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار