رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی:

ووشو ایران هم اکنون در سطح جهانی در جایگاه رفیعی قرار دارد

رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی از برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی جوانان ایران در بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی گفت: جایگاه ایران در رشته ووشو در دنیا به مرحله ای رسیده است که هم اکنون بسیاری از کشورهای مطرح در نوبت برگزاری اردوهای مشترک با تیم ملی کشورمان در صورت موافقت فدراسیون هستند.

علی نژاد در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان یزد افزود: ووشو ایران سال های اخیر قله های موفقیت را در سایه برنامه ریزی و همکاری تمام دلسوزان در کشور سپری کرد، هم اکنون در سطح جهانی در جایگاه رفیعی قرار دارد.

وی ادامه داد: ووشوکاران ایرانی بسیار سرحال و با نشاط همچنان برای حفظ قهرمانی ها و تداوم موفقیت های خود در آسیا و جهان به راه خود با قدرت ادامه می دهند و قطعا باید فعالیت ها در کشور بیشتر شود.

این مسوول به برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی جوانان ایران در بهمن ماه امسال در بخش آقایان در مشهد مقدس و همچنین بانوان در تهران خبر داد.

علی نژاد با اشاره به ظرفیت های ووشو استان یزد ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و هماهنگی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها، جایگاه این رشته در کشور ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار رئیس فدراسیون ووشو با وی نیز گفت: خوشحال است که ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی به ائمه اطهار (ع) متوسل می شوند و بعد از پیروزی سجده شکر به جا می آورند.

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی افزود: ورزشکاران کشورهای دیگر با استفاده از شهرت خود الگوی رفتاری شان را به طرفداران خود خصوصا جوانان منتقل می کنند، ما هم در رقابت های مختلف فرهنگ والای خود را به دیگران معرفی کنیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما می توانند در مسابقات برون مرزی با اخلاق خوب، اقامه به موقع نماز، اسلام واقعی را معرفی کنند و الگوی مناسبی برای دیگران باشند.

رئیس فدراسیون ووشو در سفر به یزد با حضور در مجمع اتتخاباتی این هیات و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد عصر امروز در نشست خبری با رسانه های گروهی استان شرکت می کند.

استان یزد 65 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که حدود هزار نفر آنها در رشته ووشو فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ی

موفقیت  ووشو ایران در سال های اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار