لیگ قهرمانان اروپا؛

آخرین امید های ناپولی برای صعود / کهکهشانی ها به دنبال صدرنشینی

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود.

آخرین امید های ناپولی برای صعود / کهکهشانی ها به دنبال صدرنشینیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار های آن تیم فوتبال سویا میزبان لیورپول است. شاگردان کلوپ 8 امتیازی و تیم سویا هم 7 امتیازی است. برنده بازی امشب می تواند صعود خود را به مرحله بعدی تقریبا قطعی کند و با خیال آسوده تری در بازی آخر به میدان برود. در دیگر دیدار این گروه هم تیم فوتبال اسپارتاک میزبان ماریبور است.

نماینده روسیه 5 امتیازی است و در صورت برد می تواند شانس صعود خود را زنده نگه دارد. در گروه ششم هم تیم منچستر سیتی در یک بازی تشریفاتی میزبان تیم انتهای جدولی فاینورد است. آبی پوشان منچستر در بازی گذشته صعود خود را قطعی کرده اند و فاینورد هم دیگر امیدی به این رقابت ها ندارد. اما در یکی از بازی های مهم امشب تیم ناپولی میزبان شاختار اوکراین است. شاختار در صورت برد صعود خود را قطعی می کند و ناپولی هم در صورت برد همچنان برای صعود امیدوار می ماند.

تیم صدرنشین بشیکتاش هم در گروه هفتم این رقابت ها میزبان تیم رده دومی پورتو است. نماینده ترکیه در صورت برد صعود خود را قطعی می کند و پورتو هم در صورت پیروزی می تواند به صعود امیدوار باشد.

تیم قعر نشین موناکو در این گروه هم میزبان تیم لایپزیش است. موناکو در صورتی که نتواند برنده این بازی باشد دیگر امیدی حتی برای مسابقات لیگ اروپا هم نخواهد داشت.

تیم فوتبال رئال مادرید هم در یکی از بازی های مهم امشب در گروه هشتم این رقابت ها میهمان تیم آپوئل نیکوزیا است آنها امیدوارند با برد پرگل در بازی امشب و شکست احتمالی تاتنهام به صدر جدول برسند. شاگردان زیدان در صورت برد در بازی امشب صعودشان به مرحله بعدی قطعی می شود.

تیم تاتنهام هم در یکی دیگر از بازی های امشب باید در خانه دورتموند به مصاف این تیم برود. زنبور ها در این فصل بردی به دست نیاورده اند و امیدوارند با پیروزی مقابل تاتنهام صدرنشین به نخستین برد خود دست یابند آنها همچنین امیدوارند در صورت شکست احتمالی رئال به صعود امیدوار بمانند.

برنامه مسابقات امشب به شرح زیر است:

گروه پنجم

اسپارتاک  - ماریبور           20:30     
سویا - لیورپول                     23:15

گروه ششم

منچسترسیتی - فاینورد             23:15
ناپولی - شاختار                            23:15

گروه هفتم

بشیکتاش - پورتو                        20:30
موناکو - لایپزیش                         23:15

گروه هشتم 

آپوئل نیکوزیا - رئال‌مادرید          23:15
دورتموند - تاتنهام                         23:15

انتهای پیام /

برنامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار