انجام کارهای پژوهشی در دانشگاه لازمه کمک به جامعه

فرماندار شهرستان جیرفت از اساتید و رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خواست که برای کمک به جامعه کارهای پژوهشی انجام دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت : باید قدر دان موسسان دانشگاه آزاد به ویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی باشیم  این حرکت عظیم علمی در سراسر کشور باعث خیر و برکت است .

وی با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات کنونی باید به دنبال حل مسائل باشیم که این کار با وحدت ،همدلی و کارهای پژوهشی قابل انجام است، افزود: باید به درآمد های پایدار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت توجه بیشتری شود و پژوهش مبنای همه کارها قرار گیرد و از آن در راستای توسعه و آبادانی کشور استفاده شود .

امینی روش اظهار کرد: دانشگاه ها بایستی در تمامی عرصه ها ،با هدف ارتقاءسطح علمی کشور و شکوفا شدن توانمندی های جوانان این مرز وبوم تلاش مضاعفی داشته باشند و از اساتید و رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خواست که با انجام کارهای پژوهشی به کمک جامعه بیایند .

فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد : دانشجویان قشر جوان جامعه هستند و باید بیش از پیش به نظرات آنان در حوزه های مختلف توجه شود.

اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت به همراه اساتید این واحد دانشگاهی با فرماندار ،معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جیرفت دیدار کردند .
انتهای پیام/ی

باید به نظر دانشجویان توجه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار