مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان;

ورود چهار تیم برای مسابقات بدمینتون به سمنان

چهار تیم از 6 تیم خارجی از کشورهای سریلانکا، آذربایجان، پاکستان و افغانستان برای مسابقات بین‌المللی بدمینتون سِریز جوانان وارد سمنان شده‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : مسابقات بین‌المللی بدمینون جوانان سریز دختر و پسر برای اولین بار در ایران در استان سمنان برگزار می شود و از 6 تیم خارجی برنامه‌ریزی‌شده برای حضور در این مسابقات، تیم‌های سریلانکا، آذربایجان، پاکستان و افغانستان وارد سمنان شده‌است و در هتلی مستقر هستند و در مجموع، تاکنون حضور 12 بدمینتون‌باز از 18 بازیکن خارجی در این مسابقات قطعی است.


وی افزود : تیم های فرانسه و قزاقستان همچنان در حال رایزنی برای حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینون جوانان هستند و مساله دریافت روادید دارند که در حال رفع این مشکل برای حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون سِریز جوانان در سمنان هستند.


فتاحی، با اشاره به حضور 32 بدمینتون‌‍ باز از ایران اسلامی شامل 16 پسر و 16 دختر در مسابقات بین‌المللی بدمینتون سِریز جوانان پسر و دختر، گفت: این مسابقات به دلیل داشتن رده‌بندی بین‌المللی، برای بازیکنان ایرانی و خارجی این رشته ورزشی اهمیت زیادی دارد، زیرا می توانند در این مسابقات رتبه جهانی کسب کنند یا رتبه خود را افزایش دهند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : از استان سمنان نیز 6 بدمینتون‌باز شامل متین مقیمی، ارسلان امیدی و امین عابدی در بخش پسران و پریا نبوی، طراوت علی‌نژاد و سحر رجبری در بخش دختران در این مسابقات حضور دارند.


فتاحی با اشاره به اینکه هیات بدمینتون استان سمنان در 2 سال پیاپی عنوان بهترین هیات استانی این رشته ورزشی را از سوی فدراسیون کسب کرده و 2 پایگاه از هشت پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور در استان سمنان قرار دارد، گفت: این استان یکی از بهترین ظرفیت های رشد این رشته ورزشی را در کشور دارد و هفت بدمینتون‌باز استان سمنان در تیم‌های ملی عضویت دارند.


انتهای پیام / ه


مسابقات بین‌المللی بدمینون جوانان در سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار