رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان:

انعقاد قرارداد شرکت گلکسی با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اخیراً با شرکت سنگاپوری گلکسی در مورد طرح و توسعه شهرک بین‌المللی فاوا قرارداد امضا کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی کشمیری ضمن اشاره به فعالیت‌های طرح شهرک بین‌المللی فاوا اظهار کرد: قرارداد فاز دوم طرح و توسعه شهرک بین‌المللی فاوا مابین شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت سنگاپوری گلکسی (Galaxy) وابسته به مجموعه صاحب نام ادیس (EDIS) امضا شده است که در منطقه ویژه اقتصادی پیام اجرا می‌شود.

وی افزود: شهرک علمی تحقیقاتی به دلیل تجربه موفقی که داشته است مشاور و مدیریت این طرح را از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر عهده دارد، در این طرح استفاده از تجربه بین‌المللی در طراحی، سرمایه‌گذاری و استقرار شرکت‌ها موضوع مورد اهمیت است.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: این طرح در مساحتی در حدود 350 هکتار و با توجه ویژه به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می‌شود، البته به این معنا نیست که فقط در این حوزه باشد؛ همچنین پیش‌بینی ایجاد 150 هزار شغل در یک بازه 15 ساله نیز در مورد این طرح شده است.

امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز مطرح کرده بود: شهرک بین‌المللی فاوا به عنوان پهنه اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف ایجاد خوشه‌های تخصصی متشکل از شرکت‌های نوآور ایرانی و شرکت‌های شناخته شده جهانی شکل می‌گیرد و در این شهرک، توسعه بازار شرکت‌های ایرانی و انتقال فناوری به کشور به صورت طبیعی و بر اساس منافع طرفین محقق می‌شود.

به گفته وی رویکرد اصلی در فاز دوم طراحی و توسعه شهرک بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط یک مشاور بی‌طرف، دارای تجربه اثبات شده در سطح بین‌المللی است.

 شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اهدافی همچون توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری بالغ بر 480 شرکت و مؤسسه فناور در خود جای داده است.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای مرحله دوم طرح و توسعه شهرک بین‌المللی فاوا با شرکت سنگاپوری گلکسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.