سى و دومين سالگرد درگذشت بنيانگذار كاراته كرمان

رییس هیئت کاراته استان کرمان از برگزاری مراسم سى و دومين سالگرد درگذشت استاد فقيد، مرحوم "هاشم وزيرى"، بنيانگذار كاراته كرمان به شكلى متفاوت طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امیری گفت: اين هيئت در نظر دارد در سی و دومين سالگرد درگذشت استاد فقيد، مرحوم هاشم وزيری، بنيانگذار كاراته كرمان طى مراسمى با حضور كليه پيشكسوتان، مربيان، داوران و قهرمانان كاراته استان ياد و خاطره اين بزرگمرد عرصه ورزش استان را زنده نگه دارد و به روح بزرگوارش اداى احترام کند.

وی با اشاره به اینکه اين مراسم روز جمعه ١٠ آذرماه در سه بخش برگزار می شود، افزود: ابتدا مسئولان ورزش استان، پيشكسوتان، مربيان، داوران و قهرمانان كاراته در مراسم غبارروبى قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای کرمان و قرائت فاتحه براى قهرمانان واقعى اين سرزمين حضور می یابند.

امیری تصریح کرد: سپس این عزيزان در مراسم بزرگداشت سي و دومين سالگرد استاد وزيرى، به منظور قرائت فاتحه و تجليل از مقام شامخ اين استاد فقيد بر مزار آن مرحوم گرد هم می آیند.

وی یادآور شد: بخش سوم این مراسم برزگداشت نیز، مربوط به حضور مسئولان ورزش استان و پيشكسوتان، نمايندگان سبك هاى فعال كاراته استان و رؤساى هيئت هاى كاراته شهرستان ها در همايش بزرگ سالگرد مرحوم وزيرى در يكى از تالارهاى شهر كرمان است.

انتهای پیام/ب

مراسم سالگرد بنيانگذار كاراته كرمان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار