آمریکا ۲ فرد و ۴ شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا نام ۲ فرد و ۴ شرکت مرتبط با ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

آمریکا 2 فرد و 4 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای دو شخص و چهار نهاد مرتبط با ایران از جمله دو نهاد واقع در آلمان را در فهرست تحریم قرار داد. 

در بیانیه دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا «محمود سیف» و «رضا حیدری» با ادعای ارتباط داشتن با سپاه پاسداران، به لیست افراد تحت تحریم های ثانویه آمریکا اضافه شده اند.

همچنین شرکت‌های «تجارت الماس مبین» و «پردازش تصویر رایان» نیز در این بیانیه در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته اند.

براساس متن این بیانیه شرکت‌های آلمانی «فورنت تکنیک» و «پرینتینگ ترید سنتر» نیز با اتهامی مشابه به لیست تحریم‌های آمریکا علیه ایران اضافه شدند.

گفتنی است این افراد و شرکت‌ها متهم‌اند که با دور زدن رژیم کنترل صادرات اروپا، قطعات حساسی را برای کمک به اقدامات منطقه‌ای سپاه قدس، وارد ایران کرده‌اند.

ادعای جعل اسکناس برای سپاه قدس نیز یکی دیگر از اتهاماتی است که علیه این افراد و شرکت‌ها مطرح شده است.

طبق بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، «رضا حیدری» مدیر عامل شرکت «پردازش تصویر رایان» و «محمود سیف» مدیر عامل شرکت تجارت الماس مبین هستند.

علاوه بر این، دو شرکت مستقر در آلمان به نام‌های « ForEnt Technik GmbH» و «Printing Trade Center GmbH» نیز تحت مالکیت «رضا حیدری» قرار دارند.

انتهای پیام/

تحریم‌های مجدد آمریکا علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار