خسارت 100 میلیارد ریالی زلزله به منازل مسکونی در چرداول

فرماندار چرداول با بیان اینکه بیش از پنج هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در این شهرستان در اثر زلزله دچار تخریب شدند، گفت: میزان خسارت به این واحدها 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

خسارت 100 میلیارد ریالی زلزله به منازل مسکونی در چرداول

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مراد یگانه اعلام کرد: در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه و تحت تاثیر قرار گرفتن استان ایلام از این حادثه طبیعی به علت نزدیکی شهرستان چرداول به مرکز زلزله، خسارات فراوانی به منازل مسکونی و تجاری در شهرها و روستاهای این شهرستان وارد شده است.
وی افزود : شدت زلزله باعث خسارت به سه هزار واحد مسکونی در روستاها و 2 هزار واحد مسکونی شهری شده که میزان خسارات برابر بازدیدهای صورت گرفته بین 20 تا 50 درصد است و مواردی نیز وجود دارد که تخریب منازل به 100 درصد می رسد.


فرماندار چرداول تاکید کرد : بر اساس بازدیدهای میدانی و حضور کارشناسان میزان خسارات وارده به شهرستان چرداول بیش از 100 میلیارد ریال است که گزارش آن به مدیریت بحران و استاندار ایلام گزارش شده و به طور قطع پس از تصویب هیات دولت، خسارات زلزله زدگان براساس برنامه ریزی انجام شده پرداخت خواهد شد.
یگانه تاکید کرد: فرم های مخصوصی جهت ارائه میزان خسارت توسط بنیاد

مسکن انقلاب اسلامی به مردم داده می شود که خسارت دیدگان واقعی در روستاها از طریق دهیاران و بخشداران و شهرها از طریق فرمانداری از تاریخ 4 تا 30 آذر مهلت دارند فرم ها را تکمیل کنند تا ضمن کارشناسی دقیق نسبت به تعیین میزان خسارات وارده، کارهای مقدماتی و قانونی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ه

 

برآورد خسارت زلزله در چرداول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.