مدیر عامل باشگاه پدیده: با وجود مصدوم و محروم به هدفمان رسیدیم

حمیدرضا کریمویی گفت: با وجود این که مصدوم و محرومان زیادی داشتیم، اما توانستیم برنامه هایمان را پیش ببریم.

مدیر عامل باشگاه پدیده: با وجود مصدوم و محروم به هدفمان رسیدیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا کریمویی مدیرعامل باشگاه پدیده پس از تساوی پدیده و پرسپولیس درباره بازی گفت: بازی که انجام شد بازی مد نظر ما نبود. ما به دنبال بازی‌های زیباتری هستیم. با توجه به بضاعتی که با توجه به تعداد بازیکنان غایب‌مان داشتیم، مجبور بودیم کمی دفاعی‌تر بازی کنیم. اما با توجه به محدودیت‌ها، مصدومیت‌ها و محرومیتی که با آن‌ها مواجه بودیم، به هدف‌مان رسیدیم. براساس برنامه‌ریزی که داشتیم، باید اینجا حداقل نتیجه را می‌گرفتیم و خدا را شکر به آن رسیدیم. بر اساس شرایط ورزشگاه آزادی نتیجه خوبی را گرفتیم.

کریمویی اضافه کرد: از ۵ بازی گذشته به صورت کامل در زمین حاضر شویم. مصدومیت‌ها و کارت‌های زرد زیاد بود و نتوانستیم نتیجه بگیریم، اما خوشبختانه جایگاه خود را حفظ کرده ایم.

او درباره عملکرد داور گفت: ما در این مسائل دخالت نمی‌کنیم. فکر می‌کنم داوری هم برای ما و هم برای پرسپولیس مطلوب نبود.

مدیرعامل باشگاه پدیده درباره برنامه‌های این باشگاه برای نیم‌فصل خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و تقریباً توانستیم برنامه‌های‌مان را به صورت تحت کنترل جلو ببریم. در نیم‌فصل در صورتی که کادر فنی نیاز به بازیکن داشته باشد و بخواهد شرایط بهتری از لحاظ بازیکنی داشته باشد، باشگاه طبیعتاً برنامه‌ریزی می‌کند که بتواند آن چیزی که مدنظر کادر فنی است را فراهم کند.

کریمویی در پاسخ به این سوال که چند درصد از مطالبات بازیکنان پدیده را به آن‌ها پرداخت کردید تصریح کرد: در این بخش با دو گروه مواجه بودیم. بازیکنان قبلی و بازیکنان جدید امسال اولین کاری که انجام دادیم، این بود که تمام مطالبات بازیکنان سال‌های گذشته را کاملاً صفر و تسویه کردیم. از فصل جدید هم به بازیکنانی که قبلا بودند، بین ۵ تا ۱۰ درصد پول دادیم. به بازیکنان جدید هم حدود ۲۵ تا ۳۵ درصد پرداختی داشتیم.

او در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسد در مشهد حمایت کافی از سیاه‌جامگان و پدیده نمی‌شود خاطر نشان کرد: بله، متاسفانه این بحث را در مشهد عموماً به‌عنوان یک معضل داریم. همیت کامل برای کمک و حمایت برای تیمی که در لیگ برتر سرمایه‌گذاری و هزینه می‌کند، نداریم. بخش عمده این مسائل اجتماعی است. توقعمان این است که دستگاه‌های ذیربط حمایت کامل را داشته باشند. باید مسئولان به این تیم‌ها کمک کنند که شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات کریمویی درباره بازی برابر پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار