بدرقه زلزله زدگان با دامن پر مهر مردم همدان در بیمارستان بعثت

امشب مردم نوع دوست استان همدان در کمپین "همسایه ، موج امید" بمنظور حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه دور هم جمع میشوند تا بدرقه گر میهمانان آسیب دیده از زلزله اخیر کرمانشاه باشند.


بدرقه زلزله زدگان با دامن پر مهر مردم همدان در بیمارستان بعثتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛امشب مردم نوع دوست استان همدان در کمپین "همسایه ، موج امید" بمنظور حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه دور هم جمع میشوند تا بدرقه گر میهمانان آسیب دیده از زلزله اخیر کرمانشاه باشند.

این کمپین ، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیمای مرکز همدان برگزار و از برنامه "ایوان الوند" سیما و "رادیو محله" صدا، ساعت 21 زنده ، پخش میشود.

در کمپین "همسایه، موج امید" مردم همدان ، عمده اقلام مورد نیاز این زلزله زدگان را اهدا و از آنان دلجویی میکنند.

در حال حاضر، ویلچر، عصای طبی، لباس،کفش، دارو، و وسایل گرما زا از مهمترین اقلام مورد نیاز زلزله زدگان اعلام شده است که در کمپین امشب مردم نوعدوست همدان این اقلام را تامین خواهند کرد.

از آغاز پذیرش آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، بیش از پانصد تخت بیمارستانی در همدان برای این مصدومان اختصاص یافت. همراهان مصدومان نیز رایگان در هتلهای همدان اسکان یافتند. در این مدت شهروندان همدانی با پذیرایی از همراهان و مصدومان، از آنان دلجویی کردند.

انتهای پیام/خ

زلزله زدگان کرمانشاهی بدرقه می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار