دین‌مداری و مرزشناسی لازمه روحیه بسیجی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، دین‌مداری و مرزشناسی بین حق و باطل را لازمه روحیه بسیجی بیان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با جمعی از بسیجیان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج گفت: دین‌مداری و بصیرت در مرزشناسی بین حق و باطل، لازمه روحیه بسیجی است.

وی افزود: بسیج مجموعه‌ای بالنده و بسیجی، دنباله روی مسیر ترسیم شده توسط ائمه اطهار (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به دسیسه‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمن برای کم رنگ کردن روحیه بسیجی و متحجر نشان دادن بسیج و از طرفی متمدن جلوه دادن خود ادامه داد: دشمن به دنبال ترویج تمدن و فرهنگی است که در آن انقلاب اسلامی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل وجود نداشته باشد.

نکونام تأکید کرد: ترس از بسیجیان، همواره دشمن را مأیوس و روز به روز ضعیف‌تر کرده و باعث شده است دسیسه‌های مختلف دشمن راه به جایی نبرد.

وی، رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را نعمت بسیار بزرگی برای کشور و انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: باید خداوند متعال را برای این نعمت، شکرگذار بود.

۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به عنوان «روز بسیج» و از  ۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان «هفته بسیج» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

ترس از بسیج، همواره دشمن را مأیوس کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.