رئیس هیات بدمینتون استان سمنان;

کسب رتبه‌بندی جهانی هدف مسابقات بین المللی بدمینتون در سمنان

رئیس هیات بدمینتون استان سمنان گفت : کسب رتبه‌بندی جهانی مهمترین هدف مسابقات بین‌المللی بدمینتون در سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی موذن رئیس هیات بدمینتون استان سمنان در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون گفت : کشورهایی مانند فرانسه، آذربایجان، قزاقستان، سریلانکا، افغانستان و پاکستان که دارای رتبه بندی برجسته جهانی هستند، در حال رایزنی برای حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان سِریز پسر و دختر در استان سمنان هستند.


وی بیان کرد: مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان پسر و دختر در تالار بدمینتون ورزشگاه تختی در نوبت ساعت هشت تا 13 ویژه دختران و 13 تا 21 ویژه پسران برنامه‌ریزی شده است.


وی با اشاره به حضور 16 بدمینتون باز پسر و 16 بدمینتون باز دختر ایران در رده جوانان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون سمنان تصریح کرد: این مسابقات یکی از بهترین فرصت‌ها برای بدمینتون‌بازان ایران و استان سمنان است تا در رده‌بندی بین‌المللی جایگاه کسب کنند و یا رتبه خود را ارتقاء دهند.


رئیس هیات بدمینتون استان سمنان، ثبت برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان سریز پسر و دختر به میزبانی سمنان در تقویم جهانی را یکی از اهداف میزبانی دانست و گفت: با توجه به حضور نمایندگان فدراسیون جهانی، با مساعد بودن نظر این نمایندگان، برگزاری این مسابقات به میزبانی سمنان می تواند امتیازآوری برای کشور و استان سمنان به همراه داشته باشد.


موذن با اشاره به حضور 6 بدمینتون‌باز استان سمنان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان، گفت: در بخش آقایان متین مقیمی، ارسلان امیدی، امین عابدی، و در بخش دختران پریا نبوی، طراوت علی‌نژاد و سحر رجبری در این مسابقات حضور دارند.


دبیر فدراسیون بدمینتون گفت : این استان در 2 سال پیایی در ارزیابی های فدراسیون بدمینتون ایران رتبه اول را کسب کرده است و از هشت پایگاه استعدادیابی این رشته ورزشی در کشور، 2 پایگاه در استان سمنان قرار دارد که یکی در سمنان و یکی در شاهرود پایگاهی برای پرورش استعدادهای بدمینتون است.


انتهای پیام / ه


مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در سمنان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.