برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی روستائی و عشایری در آذربایجان غربی

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی روستائی و عشایری آذربایجان غربی، از ۳۰ آبان ماه بمدت چهار روز در پارک جنگلی ارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ افسانه رنجبر سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه تخصصی صنایع دستی روستائی و عشایری در نوع خود اولین نمایشگاهی است که در آن محصولات و کالاهای بومی صنایع دستی عشایر و روستانشینان استان آذربایجان غربی در معرض نمایش و فروش قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری امور بانوان استانداری آذربایجان غربی و سازمان جهادکشاورزی اداره امور عشایر و اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سایر دستگاهها ی مرتبط استان برگزار می شود و تمهیدات گسترده ای را برای غرفه آرائی و چیدمان آن و دعوت از هنرمندان و تولیدکنندگان هنرمند سطح استان در نظر گرفته است.

رنجبر افزود: تمامی بخشداری ها هنرمندان و تولیدکنندگان روستایی و عشایری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی ،‌صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت و فرمانداریهای شهرهای دیگر استان نیز غرفه های مجزادی را برای معرفی صنایع دستی بومی خود در اختیار خواهند داشت.

وی گفت: این نمایشگاه از 30آبان ماه لغایت 3 آذر بمدت چهار روز در محل نمایشگاههای بین المللی پارک جنگلی ارومیه برپا می شود و علاقمندان می توانند در نوبت های بعدازظهر از آن بازدید نمایند.

انتهای پیام/م

برپایی نخستین نمایشگاه صنایع دستی روستائی و عشایری در آذربایجان غربی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.