کمک مردم اندیمشک به مناطق زلزله زده غرب کشور

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک از رسیدن محموله کمکی مردم این شهرستان به دست مردم مناطق زلزله زده کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید ناصر حسینی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  گفت: محموله کمک‌های انسان دوستانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک که به‌دست همکاران اداری جمع‌آوری کردیم به‌دست زلزله‌زدگان استان کرمانشاه رسید.

وی اظهار کرد: برای کاهش آلام عزیزان آسیب‌دیده در زلزله غرب کشور و نیز کاهش مشکلات ناشی از خرابی‌ها در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اقدام به جمع‌آوری، تهیه و بسته‌بندی یک محموله برای ارسال به مناطق زلزله‌زده کردیم.

 حسینی افزود: یک محموله از کمک‌های انسان دوستانه همکاران در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک‌رسانی به عزیزان زلزله‌زده در استان کرمانشاه جمع‌آوری و در بین عزیزان آسیب‌دیده از زلزله غرب کشور تقسیم شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از جمع‌آوری محموله را مشارکت با عموم شهروندان و خیرین کشور در انجام یک گام کوچک در مسیر امداد و یاری زلزله‌زدگان غرب کشور خواند و تصریح کرد: یک هزار آب‌معدنی، یک هزار و ۲۰۰ عدد تن ماهی، پتو و انواع مواد غذایی جمع‌آوری و ارسال شد.

حسینی گفت: محموله کمک‌های انسان دوستانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک که به‌دست همکاران اداری در مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمع‌آوری کردیم به‌دست زلزله‌زدگان استان کرمانشاه رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.