رئیس صنف مصنوعات چوبی اصفهان:

اعلام آمادگی صنف مصنوعات چوبی اصفهان برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

رئیس صنف مصنوعات چوبی اصفهان گفت: این صنف آمادگی را لازم را دارد که در بازسازی خانه‌های بازماندگان زلزله مشارکت داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شادمند  با ابراز تأسف از وقوع زلزله در کرمانشاه و کشته شدن هم‌وطنان کرمانشاهی در این حادثه اظهار کرد: صنف مصنوعات چوبی استان اصفهان هم‌زمان با اطلاع از وقوع حادثه غم‌انگیز زلزله در استان کرمانشاه، آمادگی خود برای ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به هم‌وطنان زلزله‌زده را از سوی اتاق اصناف استان اصفهان اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس، درخواست جذب این کمک‌ها به صورت تلفنی، پیامکی و همچنین حضوری به اعضای صنف اعلام و تاریخی برای تجمیع این کمک‌ها تعیین شد.

رئیس صنف مصنوعات چوبی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: در این راستا، صنف مذکور کمک‌های خود را به صورت نقدی به اتاق اصناف استان تقدیم کرد و اعضای صنف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی اعطا کرده بودند که همه از طریق اتاق اصناف استان به مقصد کرمانشاه ارسال شد.

شادمند خاطرنشان کرد: این کمک‌ها عمدتاً شامل پتو، لباس گرم، چادر، مواد غذایی و دارو می‌شد که در قالب دو محموله ارسال شده است.

وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با امکان مشارکت صنف متبوعش در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده ابراز داشت: صنف مصنوعات چوبی به دلیل سابقه‌ای که در امور خیریه داشته آمادگی را لازم را دارد که در بازسازی خانه‌های بازماندگان زلزله و انجام امور مرتبط با فعالیت خود، در حد توان مشارکت داشته باشد.

رئیس صنف مصنوعات چوبی استان اصفهان در پایان تأکید کرد: کارگروه‌های مورد نیاز برای مشارکت در بازسازی مناطق زلزله‌زده تشکیل شده و به زودی برنامه مدونی در این رابطه تنظیم خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.