اختصاص کانکس های حمام در مناطق زلزله زده

فرمانده قرارگاه غرب ارتش از جانمایی ۶۰ چشمه توالت و حمام در کانکس‌هایی واقع در مناطق زلزله زده شهری استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیرسرتیپ آریان فر  فرمانده قرارگاه غرب ارتش  گفت: ارتش  در ساعات اولیه وقوع زلزله ارتش نسبت به اعزام تیم های پزشکی و تجهیزات خود و انتقال ۹۷۰ مجروح به بیمارستانها توسط بالگردها اقدام کرد.

وی از پذیرش ۶۵۰ مصدوم در بیمارستانهای ارتش و انجام ۱۵۰ عمل جراحی خبر داد و افزود: ارتش از ۶۰ پزشک متخصص خود در بیمارستانهای صحرایی برپا شده طی روز نخست زلزله بهره برد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش با برشمردن دیگر خدمات ارتش نظیر نجات مردم و در اختیار قراردادن پادگان ابوذر جهت درمان و اسکان مصدومین گفت: پس از انجام عملیات آوار برداری علاوه بر انتقال اجساد، یک هزار و ۶۷۳ نفر از مردم نجات داده شدند.

وی کمک در برپایی چادرها، توزیع خدمات اهدایی مردم، نظافت شهرستان سرپل ذهاب، توزیع آب و تلاش برای تامین امنیت با همکاری انتظامی را از دیگر اقدامات ارتش دانست.

امیر آریان فر با اشاره به اینکه مشغول آواربرداری در مناطق زلزله زده هستیم  بیان کرد: ما آماده ارائه خدمات مهندسی به مردم این مناطق هستیم.

انتهای پیام/ز

مشغول آواربرداری در مناطق زلزله زده هستیم 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.