در اتفاقی عجیب؛

بازداشت سه امدادگر هلال احمر بدلیل عدم انتقال جسد

در پی حادثه تصادف منجر به فوت در شهرستان فهرج سه امدادگر هلال احمر به دستور قضایی بازداشت شدند.

بازداشت سه امدادگر هلال احمر بدلیل عدم انتقال جسدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به گفته رئیس جمعیت هلال احمر فهرج  ، حدود ساعت 17 شنبه 27 آبان ماه یک سواری پراید به انتهای کامیون برخورد کرد ه ونیروهای امدادی هلال احمر به صحنه حادثه اعزام شدند .

غلامرضا دهقان گفت:نیروهای امدادی یک مصدوم که داخل ماشین با آهن آلات ماشین محصور بود را با بهرمندی از تجهیزات فنی امداد رها سازی و و تحویل آمبولانس اورژانس برای اعزام به بیمارستان دادند.


وی افزود:در این حادثه یک نفر فوت شد که توسط نیروهای امدادی در کیسه جسد قرار گرفته اما بعد از عملیات در این حادثه ، امدادگران هلال احمر با دستور قضایی بازداشت شدند.


وی اظهار کرد:پس از ساعتها حبس امدادگران در بازداشتگاه با پیگیری های مکرر مسئولین استانی و شهرستانی این افراد با ضمانت آزاد شدند.

وی افزود:علت بازداشت این افراد عدم حمل جسد بوده است درصورتی که هیچ قانونی در سازمان هلال احمر مبنی بر حمل جسد در آمبولانس امدادی و اطاعت از دستورات نیروی انتظامی در صحنه حادثه تصادف وضع نشده است و تنها از طریق کشیک هلال‌احمر استان هماهنگی در این موارد صورت میگیرد.

انتهای پیام/ح

بازداشت عجیب امدادگران به بهانه عدم حمل جسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۱۹:۰۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
سلام
هلال احمر و اورژانس نمیتوانند جسد حمل نمایند

حمل جسد ماشین مخصوص به خودش دارد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
خوب جسد باید با ماشین حمل مخصوص جابه جا بشه دیگه این که معلومه / از لحاظ بهداشتی اصلا با عقل جور در نمیاد که آمبولانس داخلش جسد بزارن.
.
.
.
بعدشم نیرو های هلال احمر که سرباز نبودن که اطاعت امر کنن / اونا کاری که بهشون گفتن رو باید انجام بدن ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
علت بازداشت چه بود ؟؟؟
آخرین اخبار