ایران - نیجریه/ مصاف دوستان قدیمی در جام جهانی روسیه

تیم ملی فوتبال کشورمان احتمال دارد در نخستین دیدار جام جهانی با نیجریه دیدار کند.

ایران - نیجریه؛ مصاف دوستان قدیمی در جام جهانی روسیهبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به حضور تیم ملی فوتبال ایران در رتبه ۳۴ رنکینگ فیفا، حضور این تیم در سید سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی است و باید دید شاگردان کارلوس کی روش در قرعه کشی این مسابقات که ۱۰ آذر در کاخ کرملین روسیه برگزار می‌شود، با کدام تیم‌ها هم گروه می‌شوند.

قرار گرفتن ایران در سید سوم جام جهانی سبب می‌شود تا ملی پوشان فوتبال کشورمان طبق برنامه در نخستین بازی خود به مصاف یکی از تیم‌های حاضر در سید چهار این رقابت‌ها بروند.

سایر تیم‌های آسیایی در رنکینگ فیفا وضعیت چندان جالبی ندارند، همگی در سید چهارم هستند و ایران تنها تیم آسیایی سید ۳ لقب گرفته است. در نتیجه حریفان احتمالی کشورمان از گلدان چهارم، تنها ۴ کشور هستند. پاناما، نیجریه، مراکش و صربستان احتمال همگروهی با ایران را از سید چهارم دارند و اولین بازی شاگردان کی روش در روسیه قطعا مقابل یکی از این تیم‌ها صورت خواهد گرفت.

در جام جهانی ۲۰۱۴ تیم ملی ایران در بازی اول با نیجریه بازی کرد و به تساوی صفر -  صفر رسید و شاید این اتفاق بار دیگر در روسیه رخ دهد.

دیگر گزینه تکراری برای ما پاناما خواهد بود تیمی که همین چند روز پیش در چارچوب یک دیدار تدارکاتی در کشور اتریش با ما بازی کرد و نتیجه را به تیم ما واگذار کرد. دیگر تیم‌های سید چهار یعنی مغرب و صربستان به نسبت تیم‌های ناشناخته‌ای از لحاظ تقابل با ایران به حساب می‌آیند.

نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه از روز‌های ۱۵ تا ۱۹ ژوئن (۲۵ تا ۲۹ خرداد ۹۷) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ایران جام جهانی را مقابل چه حریفی شروع می‌کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.