وام بلاعوض ۵ تا ۶ میلیونی کفایت نمی‌کند

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: وام بلاعوض ۵ میلیون تومانی دولت در روستاها و ۶ میلیون تومانی در شهرها کفایت نمی‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا  نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه با این وامها حتی نمی‌توان اقلام ضروری زندگی این مردم را تهیه کرد چه برسد به اینکه بخواهد خانه ساخته شود گفت: بسیاری از این مردم آسیب‌دیده در مسکن‌مهر هستند و زیر بار اقساط وام قبلی بانک هستند و خیلی از این افراد اقساط آنها معوق و چون درآمدی ندارند نمی‌توانند آن را پرداخت کنند و با قسط جدید نیز زیربار سنگین این وام می‌مانند.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه در روستاهای زلزله‌زده همه چیز مردم از بین رفته و چون شغل جدیدی غیر از کشاورزی ندارند به این راحتی این موضوع قابل حل نیست عنوان کرد: 12 هزار واحد مسکونی در زلزله غرب کشور تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد بنده این است که دولت درآمد یک ماه از هدفمندی یارانه‌ها را به بازسازی کرمانشاه اختصاص دهد گفت: در این شرایط از دولت می‌خواهیم به جز رسیدگی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه ها را فقط برای یک ماه به زلزله‌زدگان غرب کشور اختصاص دهند که این مطالبه عمومی و اجتماعی باعث می‌شود کرمانشاه مجدد ساخته شود.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی دولت توان مالی ندارد در حالی که همه نیروهای نظامی، قوه قضاییه، سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پای کار آمدند واقعا یک کمک جامعی که بتواند مردم استان را از بحران نجات دهد نیاز است.

انتهای پیام/ز


 کمک جامعی که بتواند مردم استان را از بحران نجات دهد نیاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار