ارسال ۵۳ تن اقلام کمکی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

رئیس اداره مدیریت بحران بخش کشاورزی همدان گفت: ۵۳ تن اقلام کمکی از سازمان جهاد کشاورزی همدان به زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شد.

ارسال ۵۳ تن اقلام کمکی به زلزله‌زدگان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ظفری رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی همدان با بیان اینکه ۵۳ تن کمک‌های جمع‌آوری شده از سازمان جهاد کشاورزی همدان به کرمانشاه ارسال شده است گفت: ۱۲ تن سیب زمینی و نایلون امشب به کرمانشاه ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان‌های استان نیز این کارگروه را تشکیل دادیم تا خدمات‌رسانی به خوبی انجام شود اعلام کرد: بر اساس پیگیری‌های سازمان جهاد کشاورزی استان تاکنون 53 تن از کمک‌های جمع‌آوری برای کمک به هم وطنانمان در کرمانشاه ارسال شده است.

رئیس اداره مدیریت بحران بخش کشاورزی همدان عنوان کرد: یک کامیون 12 تنی از محصول سیب زمینی به کرمانشاه ارسال می‌شود ضمن اینکه اکیپ دامپزشکی نیز به استان کرمانشاه اعزام شده است.

ظفری افزود:کمک‌های جمع آوری شده شامل؛آب معدنی، نان، پتو، کنسرو، چادر، سیب زمینی، برنج، روغن، قند، نایلون، فرش، حبوبات، آب میوه، مواد شوینده و بهداشتی، کیف و کفش، بیسکویت، رب و غیره از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

انتهای پیام/ص.ف

ارسال کمک های غیر نقدی به مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.