شهیدی پور:

تیم های آسیایی از حضور در جام باشگاه های واترپلو امتناع می کنند

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد گفت: تیم‌های آسیایی از حضور در جام باشگاه‌های آسیا امتناع می‌کنند به همین دلیل این مسابقات با کیفیت پایینی برگزار می‌شود.

علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: این رقابت ها بعد از 3 سال برگزار شد. از آن جا که تیم های آسیای شرقی و کشورهای عربی مانند ژاپن، چین، ازبکستان، کویت و عربستان حضور نداشتند، سطح رقابت ها خیلی بالا نبود. این تیم ها اغلب بازیکنان خارجی به خدمت می گیرند و سطح مسابقات را تغییر می دهند.

شهیدی پور درباره علل تاخیر 3 ساله در برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: با توجه به شرایط منطقه، کشورها حاضر به میزبانی مسابقات نبودند و تعدادی از تیم ها نیز تمایلی به حضور در این رقابت ها ندارند. به همین دلیل در این دوره از کشورهای قدرتمند خبری نبود و تنها تیم آستانه قزاقستان که تیمی پر قدرت است، شرکت داشت که هم ما و هم تیم سایپا از آن شکست خوردیم.

او درباره عملکرد تیمش و سایپا بیان کرد: نتایج ما و سایپا یکسان بود و تیم ما تنها به دلیل تفاضل گل در رده سوم قرار گرفت و سایپا دوم شد. ضمن این که سایپا از وجود دو بازیکن خارجی بهره می برد.

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد بیان کرد: کنفدراسیون آسیا باید تمهیداتی را ارائه کند تا تیم های بیشتری در جام باشگاه های آسیا شرکت کنند. فدراسیون کشورمان برای این مسابقات ارزش زیادی قائل شد و دو تیم را اعزام کرد. با برگزاری نامنظم این رقابت ها ممکن است انگیزه حامیان مالی برای سرمایه گذاری در لیگ واترپلو نیز کاهش یابد.

شهیدی پور با اشاره به فصل جدید لیگ برتر واترپلو خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. سطح مسابقات لیگ بالاست و می توانم بگویم با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات شهیدی پور درباره مسابقات جام باشگاه های آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار