مسدود نمودن 800سایت ضد دینی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در ۸ ماهه گذشته ۸۰۰ سایت ضد دینی و اخلاقی در استان همدان مسدود شده است.

مسدود کردن 800سایت ضد دینی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در یادواره ۱۱ شهید روستای سیمین از توابع شهرستان بهار گفت: شهدا با اخلاص با خداوند معامله کردند و با نثار جان خود بهشت برین را خریدند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: شهدا با مقاوت و ایثار خود در سر راه و مسیر ما قرار دادند و شهدا زمین را پاک کردند و به ما آموختند که زیر بار ظلم و ذلت نرویم.

وی ادامه داد: انقلاب ما پس از گذشت ۴۰ سال عزتمند است و به کشوری ابرقدرت در جهان تبدیل شده که ما باید مدافع حریم ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم این انقلاب الهی را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: برای نجات کشور ۴ مولفه پیش بینی شده که اولین آن قدرت است که ما به برکت خون شهیدان در قدرت بازدارندگی جز کشورهای برتر جهان هستیم و دومین مولفه دانش است که ما در این زمینه نیز جز کشورهای برتر هستیم و مولفه های بعدی اقتصاد و فرهنگ است که دشمن در این زمینه نیز وارد شده که مسئولان باید در این زمینه تلاش داشته باشند و همراهی مردم نیز از ضروریات است.

وی تصریح کرد: در ۸ ماهه گذشته ۸۰۰ سایت ضد دینی و اخلاقی در استان مسدود شده و ۸ هزار کانال در جهان علیه نظام کار می کنند و در سطح استان بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده که این نشان جنگ دشمن از طریق فرهنگی است.

وی تصریح کرد: این یادواره ها راه سعادت را به ما نشان میدهد که جوانان باید با حضور حداکثری در این مراسمات حضور داشته باشند تا امید دشمنان به یاس تبدیل شود.

انتهای پیام/خ

800سایت ضد دینی  در همدان مسدود شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار