بهره مندی 97 درصدی خانوارهای گیلانی از نعمت گاز

97 درصداز خانوارهای شهری و روستایی گیلان از نعمت گاز بهره مند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: هم اکنون همه شهرهای گیلان  به جز ماسوله به دلیل دارا بودن بافت تاریخی و هزارو  855 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند و متوسط درصد بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی استان گیلان به 97 درصد رسیده است.

وی از اجرای طرح گازرسانی به 90 روستای گیلان خبر داد و افزود: با اجرای کامل پروژه بند «ق»، امکان بهره مندی 2 تا 3 درصد دیگر از خانوارهای روستایی استان از گاز ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اعلام کرد: هزینه گازکشی به روستاهای بالای 20 خانوار استان گیلان تا پای علمک بر عهده شرکت گاز استان است ولی هزینه لوله کشی در داخل منازل بر عهده خود مشترک خواهد بود.

حسین اکبر خاطر نشان کرد: روستاهایی که در طرح هادی قرار دارند امکان بهره مندی از گاز را خواهند داشت و روستاها و یا افرادی که خارج از این طرح ساکن هستند با پرداخت قدرالسهم می توانند از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه در سال گذشته 9/6 میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف شده است تصریح کرد: در سال 95 با وجود سرمای گسترده، شاهد هیچگونه قطعی گسترده گاز در استان نبودیم که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم شرکت گاز و  رعایت صرفه جویی در مصرف گاز توسط مشترکان فهیم گیلانی محقق شده است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

بهره مندی 97 درصداز خانوارهای شهری و روستایی گیلان از نعمت گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.