زاهدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح تخصیص بودجه یارانه‌ها به استان‌ها یکباره قابل اجرا نیست

استاندار قزوین گفت: اجرای طرح تخصیص بودجه یارانه‌ها به استان‌ها تدریجی است و به یکباره نمی‌توان آن را عملیاتی کرد.

دولت برای تخصیص بودجه یارانه ابلاغی به استانها نکرده است/ این طرح به یکباره قابل اجرا نیستعبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تخصیص بودجه یارانه‌ به استان‌ها اظهار کرد: هنوز چنین موضوعی به استانداری‌ها ابلاغ نشده است.

وی افزود: اگر این طرح به صورت آزمایشی در یک استان اجرا شود، مسئولان با شناختی که از استان متبوع خود دارند، می‌توانند اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف را شناسایی و به آنها یارانه پرداخت کنند.

زاهدی با بیان اینکه در استان قزوین مسئولان استانی با اجرای این طرح مخالفتی ندارند، اضافه کرد: با صرفه‌جویی در پرداخت یارانه‌ها می‌توان هزینه‌های باقی‌مانده را برای تولید، عمران، حمل و نقل و زیرساخت‌های استان اختصاص داد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه زمانی که بودجه استانها تخصیص پیدا می‌کند درباره نحوه پرداخت یارانه به نیازمندان تصمیم‌گیری می‌کنیم، گفت: در حال حاضر دولت تخصیص بودجه به استان‌ها را بررسی می‌کند.

زاهدی همچنین درباره اختصاص بودجه از دستگاه‌های ملی به استان‌ها بیان کرد: اجرای این طرح تدریجی است و به یکباره نمی‌توان آن را عملیاتی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بودجه استان قزوین 14 درصد بود اما امسال این اعتبار به 20 درصد افزایش یافت و رفته رفته نیز میزان آن افزایش پیدا می‌کند تا به درصد قابل قبولی برسد.

انتهای پیام/

مسئولان استانی با اجرای طرح تخصیص بودجه یارانه‌ها به استان‌ها مخالفتی ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار