ادعای مکرون: ایران سیاست ستیزه‌جویانه‌اش را در منطقه کاهش دهد/ فرانسه در استعفای حریری بی‌طرف است

رئیس جمهور فرانسه ضمن اعلام بی طرفی در استعفای حریری گفت: ایران سیاست ستیزه‌جویانه‌اش را در منطقه کاهش دهد!

رئیس جمهور فرانسهایران سیاستی کمتر تهاجمی در منطقه اتخاذ کند/ در ماجرای استعفای الحریری بی‌طرف هستیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه امروز (جمعه) اعلام کرد: از ایران می‌خواهیم سیاست کمتر ستیزه‌جویانه ای در منطقه اتخاذ کند و موضعش را در قبال برنامه موشکی خود مشخص کند.

 مکرون در ادامه با ادعای اینکه ایران اظهارات وی را بد برداشت کرده، تصریح کرد: فرانسه در ماجرای استعفای حریری از نخست وزیری لبنان، بی‌طرف است.

وی همچنین افزود: که از «سعد الحریری» به عنوان نخست وزیر لبنان در پاریس استقبال خواهد کرد و پس از آن حریری طی «روزها یا هفته‌های آتی» به لبنان باز می‌گردد.

انتهای پیام/

اظهارنظر دوباره مکرون درباره برنامه موشکی ایران

برچسب ها: مکرون ، فرانسه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
یکی نیست به این اقا بگه الان بیشتر از ۵ساله عربستان توی عراق و سوریه و حتی یمن به گفته خودش داره می جنگه و شکست خورده ،،،تا حالا کجا بودی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
آمریکایئ ها با سفر ترامپ به ریاض و اقدامات ستیزه جویانه خود برعلیه ایران تا آنجا که جا داشت پول های آل سعود را چاپیدند
بعد نوبت انگلیسی ها شد که با سفر خانم ترزا می به ریاض و دریافت گردنبند طلا از سلمان شاه دیوانه با ایران هراسی مقادیر زیادی از ثروت نفتی ال سعود را با فروش سلاح های کشتار جمعی بدست آوردند . حالا نوبت فرانسوی هاست و اقای مکرون مثل اقای ترامپ و خانم ترزا می کلی بد وبیراه نثار ایران می کند و چندین میلیارد دلار سلاح و مهمات وکشتار جمعی به عربستان قالب می کند . حتما جامعه بینالمللی به این ترفند جامعه به اصطلاح جهانی چهار بازیکنه آگاه هستند . حتما بعد از فرانسه نوبت خانم مرکل است که با سفر ریاض و دریافت گردنبند طلا کلی اتهامات دورغین به ایران اسلامی نسبت داده و مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشتار جمعی ، آنهم اختصاصی برای کشتار مردم بی گناه یمن به رژیم جنایکار ال سعود فروخته و ما جرا به سال بعد ادامه یابد .
آخرین اخبار