مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آب و غذا به میزان کافی در مناطق زلزله وجود دارد، از مردم خواست محموله های کمکی خود را جهت دپو برای روزهای آینده تحویل نیروهای هلال احمر دهند.

مردم کمک های امدادی خود را برای روزهای آینده به هلال احمر تحویل دهند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت:وضعیت زلزله زدگان حدود دو ماهی به همین منوال ادامه خواهد داشت و ما نیاز داریم در هفته‌های آینده نیز اقلام خوراکی آنها را تامین کنیم.

وی به سیل کمک های مردمی به سوی مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: در این میان محموله‌های اقلام خوارکی بیش از همه است که با توجه به عدم نیاز آن در منطقه باید برای هفته‌های آینده دپو شود و مردم نیکوکار کشور باید محموله های امدادی خود را به نیروهای هلال احمر مستقر در سایر شهرها تحویل دهند.

محمودیان افزود: متاسفانه ارسال کمک‌ها با خودروهای شخصی به مناطق زلزله زده موجب شده ترافیک نیمه سنگینی را در محور اسلام آبادغرب-سرپل ذهاب شاهد باشیم.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به سرمای شبانه هوا و پیش بینی بارندگی هفته آینده، نیاز اصلی مردمان مناطق زلزله زده، نایلون، لباس گرم، چراغ والور، پتو و برزنت است.

انتهای پیام/ز
نایلون، لباس گرم، چراغ والور، پتو و برزنت نیاز اصلی مردم در روزهای سرد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.