برگزاری نخستین نشست کمیسیون عمران بخش مرکزی در بافق

نخستین نشست کمیسیون عمران بخش مرکزی در بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بخشدار مرکزی بافق گفت: پیش بینی می شود با برنامه های عمرانی که صورت می گیرد از بروز خسارت 1میلیارد تومانی به باغات ،منازل مسکونی، بافت ها و مزارع روستا جلوگیری شود.

نخستین نشست کمیسیون عمران بخش مرکزی بافق با حضور بخشدار مرکزی،رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق،رئیس جهاد کشاورزی بافق و جمعی از مسوولان در روستای شادکام این شهرستان برگزار شد.

بخشدار مرکزی بافق در حاشیه این نشست از جلوگیری بروز خسارت 1میلیارد تومانی به باغات ،منازل مسکونی، بافت ها و مزارع روستا خبر داد و گفت:پیش بینی می شود با برنامه های عمرانی نظیر آزاد سازی مسیر سیلاب های فصلی و ایجاد دیوارساحلی برای مسیرروخانه فصلی این روستا،از بروز این مقدار خسارت جلوگیری شود.

پورامینی افزود:در این مسیرباید مقداری تملک، آواربرداری و خاک برداری و تسطیح و آزادسازی مسیر که بر اثر سیل اخیر مسدود شده داشته باشیم.

وی هدف از برگزاری این نشست را پیشگیری از بروز خسارت های احتمالی بر اثر سیل هایی که در روستا اتفاق می افتد عنوان کرد.
بخشدار مرکزی بیان کرد:این نشست با حضور ارگان های ذیربط،منابع طبیعی ،جهادکشاورزی،بنیادمسکن انقلاب اسلامی،محیط زیست و ادراه برق صورت گرفته است.

گفتنی است:روستای شادکام یکی از 5روستای هدف گردشگری این شهرستان است که در اردیبهشت ماه سال 96 این روستا و روستای قطرم با حادثه سیل مواجه شدند.

انتهای پیام/ص

 نشست کمیسیون عمران بخش مرکزی در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.