جعفری: عراق به عمر داعش پایان داد

وزیر خارجه عراق در اظهاراتی گفت این کشور به عمر گروه‌های تروریستی از جمله داعش پایان داد و اکنون جز اندکی از تروریست‌ها در عراق باقی نمانده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عراقی واع، ابراهیم جعفری، وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد که عراق کانون توجه جهانیان برای مبارزه با تروریسم بود و توانست به عمر گروه‌های تروریستی پایان دهد.

او امروز جمعه اعلام کرد عراق به عمر گروه‌های تروریستی از جمله گروه داعش پایان داد.

وزیر امور خارجه عراق افزود: عراق به دوره گروه‌های تروریستی پایان داد و شکست سختی به آن‌ها وارد کرد و اکنون جز اندکی از آن‌ها در عراق باقی نمانده است و بغداد پیروزی نهایی و آزادی کامل خاک خود از دست تروریست‌ها را اعلام خواهد کرد.

دفتر جعفری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد او در دیدار با سفیران کشور‌های فرانسه، انگلیس، روسیه، چین و کاردار آمریکا در عراق درباره تحولات سیاسی و امنیتی عراق و نیز رویداد‌های منطقه رایزنی و گفتگو کردند.

بر اساس این بیانیه، در تاریخ، هم‌صدایی جهانیان درباره عراق و موضوع مبارزه با تروریسم بی‌سابقه بود. عراق کانون تمرکز جهان در موضوع مبارزه با تروریسم بود.

در این دیدار، دیپلمات‌ها و سفیران غربی نیز بر حمایت کشورشان از عراق در زمینه‌های مختلف تاکید و از پیروزی عراقی‌ها در جنگ علیه گروه‌های تروریستی قدردانی کردند.

از سوی دیگر وزیر کشور عراق نیز در سخنانی از پایان کار گروه تروریستی داعش در این کشور خبر داد.

انتهای پیام/

اظهارات ابراهیم جعفری درباره شکست داعش در عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار