ارسال بیش از ۱۰ هزار تخته پتو و چادر به کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ۱۰ هزار و ۴۱۵ تخته پتو و چادر برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در سه روز گذشته ۸ هزار و ۷۵ تخته پتو و هزار و ۶۶۵ تخته چادر برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه فرستاده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۸۹ هزار و ۲۹ بطری آب معدنی، ۵۹ هزار و ۳۲۵ قرص نان، هزار و ۵۴۰ دست لباس گرم، دو هزار تخته موکت، ۴۶ هزار و ۵۰۹ قوطی کنسرویجات، ۱۰ هزار و ۶۹۲ عدد دسر شیری، ۲۳ هزار ۷۶۰ عدد دنت شیر موز ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، چادر مسافرتی، والور، کفش، بخاری، کاپشن، کیک، بیسکویت، عسل، قند، ماکارونی، خرما، شیر خشک، شیشه شیر، دستمال مرطوب، پوشاک بچه، نوار بهداشتی، دستمال کاغذی، و صابون را از دیگر اقلام ارسال شده به این مناطق ذکر کرد.

آصفی گفت:: شیر خشک، نایلون برای پوشش چادر‌ها، پتو، لباس گرم به ویژه بچه گانه، وسایل گرمایشی و لوازم بهداشتی مهمترین اقلام مورد نیاز در مناطق زلزله زده کرمانشاه است.

ارسال بیش از ۱۰ هزار تخته پتو و چادر به کرمانشاه

به گفته آصفی، حجم این کمک‌ها به صورت تصاعدی رو به افزایش است و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی در حال پذیرش، ساماندهی و ارسال این کمک‌ها هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: از ساعات ابتدایی این حادثه ۶۵ نیروی عملیاتی در قالب ۱۴ تیم تخصصی شامل یک تیم ارزیاب، ۶ تیم اسکان، یک تیم آنست، یک تیم واکنش سریع و ۶ تیم آوار برداری به همراه ۱۷ خودروی آمبولانس، ست نجات و خودرو‌های کمکدار با تجهیزات انفرادی و گروهی به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال کمک های مردمی از جمعیت هلال احمر قزوین به کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.