چاووش‌اوغلو از دیدار با همتایان ایرانی و روس خود در آنتالیا خبر داد

وزیر خارجه ترکیه از گفتگو با همتایان ایرانی و روس خود در آنتالیا درباره سوریه پیش از نشست سران سه کشور در سوچی روسیه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه ینی شفق، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه، گفت نشست وزیران امور خارجه سه کشور ترکیه، روسیه و ایران در خصوص مذاکره برای آماده‌سازی زمینه نشست آتی سران سه کشور در سوچی روسیه، تا چند روز دیگر در آنتالیا برگزار می‌شود.

او امروز در مصاحبه با روزنامه ینی شفق  اعلام کرد وزیران امور خارجه روسیه ایران و ترکیه تا چند روز دیگر در آنتالیا دیدار و در خصوص آماده‌سازی زمینه برپایی نشست سران در سوچی مذاکره می‌کنند.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، دیروز از برپایی مذاکرات سه جانبه میان حسن روحانی، رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین رئیسان جمهور ایران و ترکیه و روسیه در روز ۲۲ نوامبر در سوچی خبر داده بود.

پوتین و اردوغان روز ۱۳ نوامبر در سوچی با یکدیگر دیدار کرده بودند. در این مذاکرات تازه‌ترین تحولات سوریه و نیز برچیدن محدودیت‌های تجاری موجود میان دو کشور و اجرای پروژه‌های مشترک در بخش انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدار چاووش‌اوغلو با ظریف و لاوروف در ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار