ارائه تسهیلات به کتاب فروشی های کرمانشاه

معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کتابفروشی های کرمانشاه می‌توانند برای راه‌اندازی و توسعه کتابفروشی یا بهبود وضعیت توزیع کتاب‌ها، وام‌های دو ساله با بهره هشت درصد دریافت کنند.

ارائه تسهیلات به کتاب فروشی های کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پریسا محمدی، معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  با اشاره به تاثیر کم بن‌های کتاب دانش آموزی و دانشجویی در افزایش کتابخوانی، گفت: امروزه حمایت از عناصر حوزه کتاب تغییر ماهیت داده است و حالا باید این مسیر به سمت حمایت از کتابفروشان هدایت شود.

وی  در خصوص «تسهیلات به کتابفروشی‌ها» گفت: اعتبار تسهیلات ناشران و کتابفروشان در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال است که سهم وزارت ارشاد ۱۰۰ میلیارد ریال و سهم بانک نیز ۱۰۰ میلیارد ریال است.

محمدی راه اندازی و تاسیس کتابفروشی‌ها «بازسازی یا گسترش کتابفروشی‌ها و مراکز توزیع»، «توزیع و دسترسی به کتاب» را از عناوین ارائه تسهیلات عنوان تاکید کرد و گفت: این طرح با اولویت تقویت کتابفروشی‌ها انجام می‌‌شودپرداخت وام در سه مرحله به متقاضیان ارایه خواهد شد و بازپرداخت تسهیلات نیز در حداکثر ۴۸ ماه انجام خواهد گرفت.



انتهای پیام/ز

تاثیر کم بن‌های کتاب دانش آموزی و دانشجویی در افزایش کتابخوانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار