باایجاد پایگاههای خودجوش مردمی؛

9پایگاه جمع آوری اقلام امدادی درجیرفت فعال است

فرماندار جیرفت گفت: 9پایگاه خودجوش مردمی برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان غرب کشور در 9محله و شهرک جیرفت راه اندازی شده است.

9پایگاه جمع آوری اقلام امدادی درجیرفت فعال استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   احمد امینی روش گفت: مردم جیرفت با حرکتهای خود جوش و در قالب مساجد تکایا و صنوف مختلف در حال جمع آوری و ارسال کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده هستند.

وی از آمادگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان هم برای در اختیار گذاشتن کامیون و مایلر برای حمل هدایا و کمکهای مردمی خبر داد.

وی بیان کرد با اعزام چند دستگاه کامیون مایلر از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان کار ارسال و حمل کمکهای مردمی از شهرستان جیرفت به کرمانشاه آغاز شده است.

فرماندار جیرفت از راه اندازی پایگاه ثابت جمع آوری کمکها و هدایای مردمی در محل جمعیت هلال احمر جیرفت در محل بولوار امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: بیشترین حرکت و کمک در حال حاضر با شکل گیری هسته های مردمی در جیرفت در حال انجام است که ستاد حوادث جیرفت هم زمینه سامان دهی کمکهای مردمی و ارسال آنها را به مناطق زلزله زده برعهده دارد.

انتهای پیام/ح

پایگاههای خودجوش مردمی درجیرفت برای کمک رسانی به زلزله زدگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.