درد دل های لیلا بلوکات در جمع زلزله زدگان کرمانشاه +فیلم

برنامه فرمول یک ویدئویی از حضور لیلا بلوکات در منطقه زلزله زده کرمانشاه پخش کرد.

6به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلزله اخیر کرمانشاه و غرب کشور ، آسیب ها و خسارات جانی و مالی زیادی در پی داشت . این حادثه جان بسیاری از هموطنان کُرد زبانمان را گرفت و بسیاری را هم مصدوم و داغدار کرد .

صبر و بردباری آنها در تحمل این ضایعه دردناک بار دیگر چهره غیور مردمان کُرد زبان همیشه حاضر در صحنه را بیش از پیش نمایان کرد ؛ مردمانی که در مهمترین اتفاقات و فجایع کشور همچون جنگ تحمیلی با رشادت هایشان بسان شیر نام ایران و ایرانی را زنده کردند .


علاوه بر ارگانهای مختلف که دست به دست هم داده‌اند تا بتوانند مشکل حادثه دیدگان را برطرف کنند و محلی مناسب برای سکونت آنها فراهم کنند ، چهره های مطرح کشور نیز دوشادوش دیگر هموطنان دست به دست هم دادند که به مردم حادثه دیده کرمانشاه کمک رسانی کنند.


هنرمندان که از این امر مستثنی نبوده و همواره در شیرین ترین و تلخ ترین اتفاق های عمومی  کشور پیش قدم بوده اند  بار دیگر با حضور خود  ، تسکینی برای آلام هموطنان زلزله زده کشور شدند.


بر همین اساس برنامه فرمول یک ویدیویی از لیلا بلوکات  بازیگر سینما و تلویزیون که در محل جمع آوری کمک های مردمی در کرمانشاه حضور دارد، پخش کرد.


بلوکات در این ویدیو  ضمن بیان این که تازه از سفر خارج از کشور برگشته به این نکته اشاره داشت که با اتفاق پیش آمده  و تماشای عکس های این حادثه احساس کردم حال خوبی ندارم و درنتیجه در  محل زلزله حضور یافتم که می تواند به نوعی دلگرمی برای مردم زلزله زده باشد.


بلوکات در ادامه اظهار کرد: طی 24 ساعتی که تصمیم به آمدن گرفتم تا وقتی که به اینجا آمدم  دائم اخبار را چک می کردم تا ببینم آسیب دیدگان به چه چیزهایی نیاز دارند.

این بازیگر با اشاره به نوع اقلام ارسال شده برای  زلزله زدگان  درد دل هایی از برخی مردم داشت و گفت: برخی مردم  وقتی ما سفر می ریم ، میگوند پولت رو بردی سفر خرج کنی و از طرفی دیگر اگر کاری انجام نشود می گویند دست روی دست گذاشتید و به فکر تفریحتان هستید و اگر هم کاری صورت بگیرد می گویند داری ریا می کنی.

بلوکات خاطر نشان کرد:امیدوارم این کمک ها لحظه ای نباشد و چند هفته دیگر که زلزله زدگان تنها شدند نبینیم که همچنان در چادر زندگی می کنند و ببنیم که اتفاقی مثمر ثمری برایشان افتاده است.


در ادامه  مشروح صحبت های  لیلا بلوکات را در منطقه زلزله زده کرمانشاه مشاهده می کنید.

 


انتهای پیام/

حضور  لیلا بلوکات در جمع زلزله زدگان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار