اعلام برنامه لیگ کاراته دختران

برنامه هفته پنجم وششم لیگ پایه دختران کومیته جوانه و آینده سازان اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در لیگ آینده سازان گروه یک شیتوریو اینویی‌ها به مصاف هیات کاراته اصفهان و باشگاه صمدی به مصاف ام وی ام ابوذر خواهد رفت و در بازی دوم شیتوریو اینویی‌ها با باشگاه صمدی اولین شهرآورد مازنی‌ها را رقم میزنند.

در گروه دو باشگاه چالاکی به مصاف تیم‌های هیات کاراته خوزستان و کارگری درنای فارس خواهد رفت و در گروه سه باشگاه سکوتی و آکادمی نریمان دومین شهرآورد را برگزار میکنند.

باشگاه سکوتی وآکادمی نریمان ساری در مراحل بعد هر کدام به مصاف تیم‌های شهرداری سمنان، عقاب مقاومت و کلوچه نادری لاهیجان خواهند رفت.

در لیگ جوانه در گروه یک باشگاه چالاکی با شهدای شمیرانات و ام وی ام ابوذر پیکار خواهد کرد و در گروه سه هم شیتوریو اینویی‌ها به مصاف هیات کاراته اصفهان و کارون شهمیرزاد خواهد رفت.

در گروه ۵ کومیته جوانه‌ها دوتیم مازندرانی رزم آوران ساری و باشگاه صمدی در مرحله اول دور برگشت دربی مازندران را رقم خواهند زد و در مرحله دوم دور برگشت باشگاه صمدی با تیم سامان سنگسر و رزم آوران ساری با نارین صنعت آریا پیکار خواهد کرد و در گروه ۶ باشگاه نشاط شیرگاه در مرحله اول به مصاف پارس اندیش و مرحله دوم با تیم نیک نژاد مبارزه خواهد کرد.

در گروه ۷ اداره ورزش سوادکوه نیز به مصاف تیم‌های سلولزی رعنا فارس و ستارگان پاییتخت ۱ خواهد رفت

براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته دور برگشت هفته پنجم و ششم روز پنجشنبه ۲ آذر ماه در سالن کبکانیان تهران برگزار میشود.

انتهای پیام/آ

برنامه لیگ کاراته دختران اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار