اختصاص هواپیمای ATR به فرودگاه جهرم

فرودگاه جهرم با حضور علی عابد زاده رئیس سازمان هواپیمایی کشور، بازگشایی شد و یک فروند هواپیمای ATR به این فرودگاه اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شرفبانی مدیر عامل شرکت هواپیمایی کشور گفت: امروز هواپیمای ATR که یکی از مجهز‌ترین و ایمن‌ترین هواپیما‌های کشور است به این فرودگاه تحویل داده شد تا شاهد استقبال از حضور مردم از پرواز‌های هوایی باشیم.

شرفبانی افزود: از دو هفته دیگر یک پرواز از جهرم به تهران و بالاعکس در این مسیر برقرا می‌شود و سه روز در هفته مردم می‌توانند از این پرواز استفاده کنند.

مهابادی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور نیز بیان کرد: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ترمینال این فرودگاه اختصاص داده شده است که با این اعتبار فضای ترمینال فرودگاه جهرم هزار و ۵۰۰ متر افزایش می‌یابد.

رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم اظهار داشت: تعمیر و آماده سازی باند این فرودگاه از سه ماه پیش آغاز شده و تا دو هفته دیگر آماده استفاده است.

علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم گفت: فرودگاه جهرم کلید توسعه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم است و منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان با فعالیت مجدد فرودگاه رونق می‌یابد.
انتهای پیام/ر

راه‌اندازی فرودگاه جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.