کشف یک تن و ۳۲۲ کیلوگرم تریاک توسط هنگ مرزی میرجاوه

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۳۲۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در مرز‌های میانی استان کشف و ضبط شد.

کشف یک تن و ۳۲۲ کیلوگرم تریاک توسط مرزداران میرجاوهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که با توجه به پوشش دقیق منطقه توسط مرزداران، راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود پیدا نکردند با مخفی کردن مواد از محل متواری شدند.

سردار کمیلی  با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزداران قرار دارد، خاطر نشان کرد: نیرو‌های مرزبانی در پاکسازی منطقه، محموله‌ای به وزن یک تن و ۳۲۲ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی  با تاکید بر قاطعیت و دقت عمل مرزداران تاکید کرد: مرزبانان خستگی ناپذیر سیستان و بلوچستان پیوسته نوار مرزی را زیر نظر داشته و با جلوگیری از قاچاق و تحرکات غیر مجاز، همراه با مرزنشینان در تامین امنیت و رشد اقتصادی منطقه می‌کوشند.

شهرستان میرجاوه در فاصله ۷۵ کیلومتری شرق زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار