اشک های نیمار برای نقض قرارداد با پاری سن ژرمن

به ادعای نشریه مارکا،ستاره سابق بارسلونا برای این که راهی پاری سن ژرمن نشود دو بار اشک ریخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نشریه مارکا، در گزارشی فاش کرد که نیمار پیش از ترک بارسلونا به مقصد پی اس جی از رفتن به پاریس پشیمان شده بود و دوبار اشک ریت و از رئیس باشگاه بارسلونا خواست او را از ورطه این انتقال نجات دهد.

به گفته شاهدان، نیمار در تلاش برای نقض قرارداد خود با پاری سن ژرمن دو بار اشک ریخت و از رئیس باشگاه یعنی جوزپ ماریا بارتومئو خواسته بود که مانع این انتقال شود.
اما پدر نیمارکه مدیر برنامه های او محسوب می شود، این انتقال را متوقف نکرد. او همه جا حضور داشت، مرکز توجه بودن پسرش و قرار گرفتن عکس او روی صفحه روزنامه ها را دوست داشت .و می شنید که باشگاه ها به پایش می‌افتند تا برای آنها بازی کند.
مثل همان دوره ای که او به سانتوس پیوست و حالا هم راهی پاری سن ژرمن شده است.



آخرین دیدار نیمار با هم تیمی هایش خیلی خوب پیش نرفت،هرچند در همان دیدار هم از نیمار درخواست شد به پاری سن ژرمن نرود.
نیمار در آخرین صحبت هایش، خطاب به کسانی که از جدایی او استقبال کردند ،گفت:" من را به خاطر داشته باشید، می‌خواهم برگردم."
نوستالوژِی و فشار تبدیل شدن به گران ترین بازیکن جهان برای نیمار قابل تحمل بود؛ ولی اینکه در پاری سن ژرمن ستاره دوم تیم باشد، برایش غیرقابل توجیه است. او پس از این شرایط با امری دچار اختلاف شد، مربی که هر کاری می‌کند تا نیمار را در تیمش حفظ کند.


هدف اصلی باشگاه این است که نیمار را به عنوان هسته اصلی تیم حفظ کنند، تیمی که در آن کاوانی بهترین گلزنش است و امباپه ستاره جوانش است. جدا از این ها، مارکو وراتی و آدرین رابیو توانایی های خود را در خط حمله به نمایش گذاشته اند. مهم ترین چیز اما در این میان برای ناصر الخلیفی، مالک باشگاه، نیمار است.

رئال مادرید اخیرا وارد ماجرا شده است، اما اصلا به جذب نیمار نزدیک نیستند.رئال مادرید همیشه برای ستاره ها وسوسه انگیز است،بخصوص برای بازیکنی مثل نیمار.اما در حال حاضر هیچ خبری نیست.
اگر رئال خواهان خرید نیمار است باید خیلی اتفاقات رخ بدهد که هنوز رخ نداده است.

حالا در پاریس، نیمار به دنبال موفقیت جهانی است تا به عنوان پادشاه جدید جهان فوتبال مورد ستایش قرار بگیرد.او از کاتالونیا خارج شد که زیر سایه مسی نباشد اما شروع دوره جدید زندگی او آسان نیست.
فعلا جام جهانی 2018 پیش روی او قرار دارد و پس از ناکامی در جام جهانی 2014 حالا نیمار حس می کند می تواند فاتح جام جهانی شود.
انتهای پیام/


وقتی نیمار بخاطر بارسا گریه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
عجبب
آخرین اخبار