بیش از هزار و ۴۰۰ دقیقه با کتاب و کتابخوانی در شبکه قزوین

صدا و سیمای قزوین از ابتدای امسال تا کنون بیش از هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه با موضوع کتاب و کتابخوانی تهیه، تولید و پخش کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت:: با توجه به اهمیت و جایگاه مطالعه در پیشرفت و تعالی جامعه در شقوق مختلف آن و ثمربخشی این مولفه در تربیت انسان تراز در اجتماع و از طرفی به دلیل پایین بودن آمار مطالعه در سطح جامعه، این مرکز از ابتدای امسال برای ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی رویکردی برنامه ریزی شده و جدی داشته است که در همین زمینه صدای مرکز قزوین ۶۰۵ دقیقه برنامه با همین موضوع پخش کرده است.

اکبری افزود: همچنین سیمای مرکز قزوین دراین مدت ۴۱۰ دقیقه برنامه و خبر این مرکز ۳۳۰ عنوان خبر با موضوع کتاب و کتابخوانی به مدت ۴۲۵ دقیقه از رادیو و تلویزیون پخش کرد.

وی اضافه کرد: رادیو قزوین دو برنامه‌ی تأمینی با عنوان «چراغ مطالعه» و «آوای کتاب» هم در حال پخش دارد که مسائل حوزه‌ی کتاب را مطرح می‌کنند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: در برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی همواره رویکرد تولید و پخش برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین معطوف به تشویق و ترغیب مخاطبان به کتابخوانی و مطالعه کتاب است که پرداخت هنری و ارتباط با اصحاب قلم، نویسندگان، کتاب دوستان، شخصیت‌های فرهنگی و علمی از مهمترین بخش‌های این برنامه هاست.

انتهای پیام/

 

تولید برنامه  در صدا و سیمای قزوین با موضوع کتاب و کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.