نايلون و وسايل گرمايشی نياز لزله زدگان در روزهای بارانی

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه ازارسال کمک‌های مردم کرمانشاه به عمق روستاهای آسیب‌دیده درزلزله استان خبر داد وگفت: با توجه به بارش پیش رو به نایلون برای پوشش چادرها نیازاست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهدی عبدالمالکی  سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه  گفت: با اعلام نیاز برای جمع آوری کمک های مردمی، از صبح روز بعد از وقوع زلزله سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه ۴ پایگاه برای جمع آوری و اعزام کمکهای مردمی به زلزله زدگان در پارک شاهد و سه فرهنگسرای شهرداری دائر کرد.

با توجه به بارندگی های پیش رو وسایلی متناسب با شرایط مانند نایلون رولی و وسایل گرمایشی به کمک ها اضافه شود.

عبدالمالکی به ابعاد وسیع آسیب و تخریب مناطق مسکونی اشاره کرد و گفت: نیازهای آسیب دیدگان بسیار زیاد است و اولویت نیاز به اقلام غیر نقدی با مواردی چون شیرخشک، پوشک و پماد بچه، شیشه شیر، البسه گرم چون جوراب و کلاه و دستکش، البسه گرم و زمستانی، گاز پیک نیکی، زیرانداز، نان لواش بسته بندی شده، خرما و مواد خوراکی است.

این مسئول گفت: تمهیداتی در چهار شهر تازه آباد ثلاث، ازگله، سرپل ذهاب و قصرشیرین اندیشیده و اکیپ هایی مستقر کرده ایم تا کمک های مردمی جمع آوری شده را به عمق روستاها و به دست روستائیان آسیب دیده برسانیم.

انتهاي پيام/ز

مردم كرمانشاه تنها نيستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.