توقیف خودروی سمند با ۱۵ کیلو مواد مخدر در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ شعبان مهری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نوشهر با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و منابع خبری، موفق به شناسایی یکی از سوداگران  مرگ که قصد انتقال مواد مخدر به این شهرستان را داشت شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: ماموران متهم را که با یک دستگاه خودرو سواری سمند قصد انتقال مواد مخدر از کرج به شهرستان نوشهر را داشت، شناسایی کردند.
سرهنگ مهری تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر و خودروی وی را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی نوشهر خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی این عامل افیونی ۱۵ کیلو گرم تریاک کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ مهری با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق مواد مخدر به صورت برنامه ریزی شده در تمام نقاط شهرستان خاطر نشان کرد: پلیس برای ریشه کن کردن این پدیده شوم و معضل اجتماعی که عاملی برای ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی و تخریب بنیان خانواده هاست از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در این راه نیازمند همکاری همه آحاد جامعه است.
انتهای پیام/ک


دستگیری سوداگر مرگ در نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار