همکاری مهدوی‌کیا و فوتبالیست‌های مطرح اروپایی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه + عکس

مهدی مهدوی کیا، با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که به کمک تعدادى از فوتباليستهاى مطرح اروپايى در آلمان، کمک های مالی خیرین برای زلزله زدگان را جمع آوری می‌کند.

همکاری مهدوی‌کیا و فوتبالیست‌های مطرح اروپایی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلزله ای که یکشنبه شب (21 آبان) در غرب کشور اتفاق افتاد، علاوه خسارات جانی، آسیب های مالی زیادی در پی داشت و هزاران نفر از مردم زلزله زده بی خانمان شدند و نیاز شدیدی به کمک هموطنان خود دارند. ارگانهای مختلف دست به دست هم داده‌اند تا بتوانند مشکل حادثه دیدگان را برطرف کنند و محلی مناسب برای سکونت آنها فراهم کنند.

مهدی مهدوی کیا، کاپیتان سابق تیم ملی ایران و همچنین اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس، با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که به کمک تعدادى از فوتباليستهاى مطرح اروپايى در آلمان، کمک های مالی افراد خیر برای زلزله زدگان را جمع آوری خواهد کرد و به دستشان خواهد رساند. 

مهدی مهدوی کیا در اینستاگرام نوشت: "سلام بر همه عزيزان، همانطور كه قول داده بوديم آماده جمع آورى كمكهاى شما عزيزان در خارج از كشور هستيم از طريق مؤسسه خيريه نخل بم در كشور آلمان. در اين طرح تعدادى از فوتباليستهاى مطرح اروپايى در كنار ما هستند و قصد داريم كه مبالغ جمع آورى شده را در روستاهاى زلزله زده به كودكان اختصاص دهيم.ممنون از همراهى شما. لطفأ اطلاع رسانى كنيد مطمئن باشيد كه اين كمكها شخصأ توسط اينجانب به كودكان خواهد رسيد نكته مهم براى عزيزان خارج از كشور :اين مؤسسه ثبت رسميه و شما ميتوانيد كمكهاى خود را از ماليات كم كنيد".

 همکاری مهدوی‌کیا و فوتبالیست‌های مطرح اروپایی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

انتهای پیام/

کمک مهدی مهدی کیا به همراه فوتبالیست های مطرح اروپا به زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار