ارسال روزانه 50 هزار قرص نان از ایلام به کرمانشاه

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: روزانه میانگین بین 40 تا 50 هزار قرص نان با کیفیت از استان ایلام به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال می شود.

ارسال روزانه 50 هزار قرص نان از ایلام به  کرمانشاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛کامران سلیمان پور بیان کرد: نانوایی های مناطق مختلف استان ایلام طی سه روز گذشته به طور مداوم در حال پخت و ارسال نان به مناطق زلزله زده کرمانشاه هستند.

وی اظهارکرد: یک کامیون آرد تولید داخل استان به مقدار 20 تن نیز راهی استان زلزله زده کرمانشاه شد و ایلام مشکلی در زمینه تامین آرد و نان مورد نیاز این استان حادثه دیده و نیز نانوایی های داخل استان ایلام به ویژه نانوایی های کشیک ندارد.

سلیمان پور افزود: نانوایی های شهرهای ایلام، چوار، سیروان و چرداول به علت نزدیکی به استان کرمانشاه نان مورد نیاز این استان را تهیه، بسته بندی و به مناطق زلزله زده ارسال می کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام ادامه داد: برابر دستور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان غله و خدمات بازرگانی کشور سه استان همسایه کرمانشاه شامل ایلام، لرستان و کردستان نان و آرد مورد نیاز مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله استان کرمانشاه را تامین می کنند.

وی اضافه کرد: تا زمانیکه نانوایی های کشیک از سوی نهادها، گروه ها و افراد خیر سفارش پخت داشته باشند به پخت نان مشغول هستند و این روند کماکان ادامه دارد.

سلیمان پور یادآورشد: همچنین با همکاری و مساعدت نیروهای شاغل در شرکت غله و خدمات بازرگانی به صورت خودجوش مقدایر قابل توجهی اقلام خوراکی و البسه برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه تهیه و به این استان ارسال شد.

انتهای پیام/ د

کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.