فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در هفت ماهه امسال

در هفت ماهه امسال بیش از 19 تن انواع مواد مخدر کشف شده و توفیقات خوبی در رابطه با دستگیری و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا، سرقت و کاهش تصادفات فوتی به‌ دست‌ آمده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده  انتظامی استان اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان به ارائه گزارشی از حوزه‌های انتظامی، ترافیکی و آسیب‌های اجتماعی در هفت ماهه اخیر پرداخت.

سردارمهدی معصوم‌بیگی  افزود: در هفت ماهه امسال بیش از 19 تن انواع مواد مخدر کشف شده و توفیقات خوبی در رابطه با دستگیری و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا، سرقت و کاهش تصادفات فوتی به‌ دست‌ آمده است.

فرمانده  انتظامی استان اصفهان از تماس یک میلیون نفر با پلیس استان از طریق مراجعه به مراکز انتظامی و یا ارتباط با سامانه 110 خبر داد و گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده توسط نیروی انتظامی استان بسیار بالا است.

وی بر حمایت از نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: اقتدار نیروی انتظامی توسط یک مجموعه تأثیرگذار باید حفظ شود چرا که اگر اقتدار این نیرو حفظ نشود نمی‌تواند مأموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

معصوم‌بیگی همراه‌سازی و مسؤول‌سازی دیگر دستگاه‌ها در طرح‌ها و مأموریت‌های پلیس را خواستار شد و  تصریح کرد: بخشی از مأموریت ما، مأموریت میانبخشی و بین بخشی است و برای اینکه امنیت را در جامعه برقرار کنیم نیازمند همراهی و پشتیبانی دیگر دستگاه‌ها هستیم.

وی از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح استان طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: جمع‌آوری این افراد با پلیس است، اما برای نگهداری آن‌ها با چالش مواجه هستیم و لازم است که کمپ‌های ماده 16، و کمپ‌های دیگر، بهزیستی و شهرداری فعال شوند و باید گرمخانه‌ها آماده باشد تا این طرح به نحو مطلوب به سرانجام برسد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: اگر چشم‌انداز استان این است که گردشگر خارجی را به یک میلیون نفر و گردشگر داخلی را به 10 میلیون نفر برساند، اگر می‌خواهیم سرمایه به استان بیاوریم و استان رونق پیدا کند و هیچ دغدغه‌ای نداشته باشیم، پیش‌نیاز همه این موارد امنیت است.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر استان اصفهان طی چند روز اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.