اختصاص 30 درصد از اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد

رئیس برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30درصد از اعتبارات مصوب شده سال جاری در قالب اعتبارات استانی، نفت و بحران به استان تخصیص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حسن نوروزی رئیس برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات عمرانی اختصاص یافته برای پروژه‌های عمرانی استان اظهار کرد: مجموع اعتبارات عمرانی استانی که در سال جاری از اعتبارات نفت وماده 180 سابق که در حال حاضر به اسم جزء 47 ردیف 550 هزار تعویض شده 840 میلیارد تومان بوده است.

رئیس برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: هم اکنون مبلغ 280 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استانی، نفت و ماده 180 کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه 30 درصد از جمع اعتبارات مصوب سال جاری کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده ، بیان کرد: این اعتبارات در قالب، تخصیص اعتبارات استانی 38 درصد، نفت 48 درصد، 36 درصد از بحران ماده 10 و 12 و ماده 10 نیز 30 درصد بوده که در سال جاری کمیته تخصیص استان آن را تخصیص اعتبار کرده است.

نوروزی با بیان اینکه در چند روز آینده اعتبارات پروژه‌های عمرانی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد، ابراز کرد: این اعتبارات در قالب اسناد خزانه اسلامی و تبصره پنج است.

رئیس برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: عمده تخصیص اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری از نوع اسناد خز انه بوده که با توجه به تجربه دستگاه‌ها در سال گذشته استقبال خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی جهت جذب اسناد خزانه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با تخصیص این میزان اعتبار جهت تکمیل پروژه های عمرانی استان روند رو به رشد را در استان شاهد خواهیم بود، عنوان کرد: رویکرد دولت در سال جاری بر اساس تمرکز زدایی اعتبارات عمرانی و افزایش سهم استان‌ها در بودجه عمومی از اعتبارات عمرانی است.

نوروزی افزود: همچنین در سال جاری برای اولین بار اعتباری بالغ بر 104 میلیارد تومان از محل ارتقاء شاخص ها و 21 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ارزش بر افزوده به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است.

وی گفت: ابلاغ اعتبار از محل ارتقاء شاخص‌ها و همچنین ابلاغ اعتبار از محل ارزش افزوده موجب افزایش 130 میلیارد تومانی اعتبارات استانی کهگیلویه و بویراحمد شد.

رئیس برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزایش اعتبارات نفت از دو درصد به 3 درصد نیز 125 میلیارد تومان به اعتبارات اضافه کرده است.

نوروزی عنوان کرد: تا کنون 255 میلیارد تومان از محل نفت و ورزش و ارتقاء شاخص‌ها افزایش اعتبار استانی را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با افزایش اعتبارات ماده 180 ی که جزء " 47" ردیف 550 هزار بوده مبلغ 30 میلیارد تومان افزایش اعتبار برای استان به وجود آمد.

انتهای پیام/ش

30 درصد از اعتبارات مصوب شده سال جاری کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.