پهلوان زاده:به کسب مدال خادم الشریعه در رقابت‌های جهانی امید زیادی داریم

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: سارا خادم الشریعه در رده سنی زیر ۲۰ سال در جایگاه دوم قرار دارد و احتمال کسب مدال زیادی دارد.

مهرداد پهلوان زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در در حاشیه گلریزان اهالی ورزش برای زلزله زدگان کرمانشاه تصریح کرد:در هر صورت حضور ما در اینجا حداقل کاری است که می توانیم برای کسانی که در حادثه اخیر زلزله کرمانشاه مصبت دیده اند انجام بدهیم.البته جمع شدن ما در اینجا فقط ابراز همدردی با آنها است.مشکلات در آنجا خیلی زیاد است.

او ادامه داد:حتی در این حادثه محمد کرمی که از داوران بین المللی شطرنج هم محسوب می شود و در پل سرذهاب سکونت داشت، خانه‌اش ویران شده است. با توجه به این حادثه متاثر کننده ما در نظر داریم مقداری مبلغ به خانواده او کمک کنیم.همچنین در حال حاضر نزدیک به 2عدد کامیون وسایل و مقداری وجه نقد هم که اعضای شطرنج در حال افزایش است جمع آوری شده است و امیدوارم این کمک ها هر چند کوچک هستند از ما قبول کنند برای بازماندگان این زلزله ارسال خواهد کردیم.

رئیس فدراسیون شطرنج درباره حضور ورزشکاران کشورمان در رقابت های شطرنج جام جهانی جوانان گفت:سارا خادم الشریعه در رده سنی زیر 20 سال در جایگاه دوم قرار دارد و من فکر می کنم احتمال اینکه به مدال برسد خیلی زیاد است و امیدوارم بتواند نه تنها به مدال برسد بلکه حتی قهرمانی رقابت ها را هم برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

مشکلات شطرنج نسبت به گذشته حل شده است

پهلوان زاده درباره مشکلات فعلی فدراسیون شطرنج هم اظهار داشت:خوشبختانه مشکلات حل شده است و جا دارد از کمک های وزارت ورزش و جوانان و حامیان مالی فدراسیون تشکر کنم.در ضمن شطرنج کشورمان هم در حال رشد و توسعه است به طوری که ورزشکاران کشورمان در رده بندی های اعلام شده هر دفعه نسبت به گذشته صعود می کنند.اگر کارهای بزرگ نکنید مطمئنا پیشرفتی انجتام نخواهد شد.همچنین باید عنوان کنم همیشه بین تمام برای کسب حامی مالی رقابت وجود دارد.معتقدم فدراسیون هندبال با‌ حضور رحیمی روزهای خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

مقدار کمی از مطالبات مان به فیده باقی مانده است

پهلوان زاده در پاسخ به این پرسش که ‌بدهی فدراسیون شطرنج به فیده بر طرف شده است یا خیر؟پاسخ داد:تنها مقدار کمی از آن بدهی بر جای مانده است و ما زمان گرفته‌ایم که تا سال آینده آن مبلغ را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.