نواختن زنگ کتاب خوانی در مدارس استان

به مناسبت گرامیداشت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی صبح امروز مراسم زنگ کتاب و کتابخوانی در مدرسه قدس اهواز نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درمراسم نواختن زنگ کتابخوانی ، ریسی مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان اهواز با گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی گفت: ملتی که اهل کتاب باشد به سعادت و پیشرفت دست پیدا می کند و ملتی که از کتاب فاصله بگیرد دچارآسیب های خواهد شد و مانع سعادت انسان می شود.


همچنین در این مراسم منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان ، عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم در فرهنگ سازی مطالعه اجرای برنامه های فرهنگی در بین دانش آموزان، کودکان و نوجوانان است و دلیل نام گذاری شعار امسال « آینده روشن با خانواده کتاب خوان» نیز اثر گذاری بر حوزه کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات قرآن کلام الله المجید، آیا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند یکسانند؟ این مساله بعنوان یک مبنای ایدولوژکی برای آگاه شدن و دور شدن از جهل است و یکی از راه های برون رفت از جهل توسل به کتاب است.


وی ادامه داد: 24  آبان روز کتاب،کتابدار و کتابخوانی است و خوزستانی ها می توانند با حضور در کتابخانه های عمومی از خدمات یک ساله کتابخانه های عمومی رایگان بهرمند شوند همچنین دانش آموزانی که امروز در کتابخانه های عمومی عضو می شوند و یا خانواده های خود را به کتابخانه های عمومی معرفی می کنند به آنان کتاب اهدا می شود.

در مراسم زنگ کتاب و کتابخوانی که همزمان با مدارس سراسر استان با همکاری کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش برگزار شد، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان اهواز، رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش خوزستان، مدیران و معاون های نواحی مختلف آموزش و پرورش اهواز،فرهنگیان و دانش آموزان متوسطه قدس حضور داشتند.


انتهای پیام/و


برگزاری مراسم زنگ کتاب و کتابخوانی در مدرسه قدس اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.